Det ekar tomt

åh vad har livet för mening? haha så känns det nu. Slöar jämt, gör inget jag borde och när jag väl gör det går det fort och sen är jag tillbaka på samma gamla vana. Säger att jag inte hinner något medans jag egentligen har all tid i världen och den lägger jag på att klaga på att jag har tråkigt och inget att göra. I ettan hade jag jämt saker för mig, eller jag pluggade varje vaken stund typ. Jag försökte iaf. Nu så sitter jag bara haha.
Skulle vilja fota när jag kommer hem från skolan men nu är det bäcksvart vid den tiden.. Skulle även behöva och vilja gå ut och gå men än så länge är min vilja inte starkt nog.. Har försökt sätta mig och läsa eller skiva men tappar koncentrationen så fort att jag knappt hinner börja med något. Blir trött på denna rastlöshet och den ostarka viljan inom mig!

Måste börja använda tiden.


och som vanligt, en bild som inte har något med texten att göra.

Kommentera

