Torsdagmorgon

Hej och hå!

Idag mina vänner, för er som itne visste det, så är det torsdag. Det betyder: morgongym, hål på journalistiken så kunde ta det lugnt i omklädningsrummet, lunch, ännu ett gympass eftersom att jag VÄGRAR simma, tyska, extramatte och sist men inte minst jobb. Men ändå, så gillar jag torsdagar för att det är dagen innan fredag och det betyder att jag snart får sova. Är väldigt trött nu förtiden, mest på livet men även på att gå upp tidigt.

Jaja, trodde morgonen började bra men hade glömt väldigt mycket av det jag behövde efter gymmet och när jag sätter på mig min tunika så är det en fin fläck på den. Kan nämna att jag tog den från tvättlinan imorse.. inte så kul. Men har lunch nu så kan skylla på att jag spillde, vilket inte vore första gången…

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

One thought on “Torsdagmorgon

  1. Jämpa skriver:

    Det är många som är trötta nu, det är inte ovanligt för den här tiden. Du kanske behöver lite vitaminer eller nåt, kom in till mig på ”jobbet” kanske vi hittar något som passar;)

Kommentera

