Keep your head up

Tror det är dags för en paus eller liknande.
Det är jobbigt att blogga nu för tiden, för att jag vet att det ändå inte blir så vettigt som jag skulle vilja att det blev.

Känner för att ligga i min säng och suga åt mig inspiration från allt levande. För jag har inte en gnutta sånt i mig nu, inte till något alls.
På måndag börjar jag tydligen ett nytt liv och fram tills dess måste jag vara peppad för att byta matvanor och träningsrutiner.
Men, först insidan som är så galet konstig nu.

Återkommer.

Kommentera

