Keep up the good work

Fingrarna glöder när jag sitter här och skriver uppsats. Den ska vara inne på fredag, jag har utvecklingssamtal på torsdag så satsar på att ha den färdig, genomläst och inskickad på onsdag kväll. Så om Staffan av någon anledning skulle ta upp svenskan kan jag säga ”färdigt och inskickad” och känna mig stolt.

Idag har jag en sån här dag då jag bara är trött på allt och helst av allt vill ligga i min säng, läsa Narnia, skriva ned alla känslor i min dagbok och pilla på min telefon. Men, efter att jag gjort det i en timme var jag tvungen att ta tag i mitt riktiga liv och se på två avsnitt av min nya nästintill besatthet, Vampire Diaries.
Jaja, fick tid att skriva uppsats efter det. Kanske inte tid, mer lov att ta mig tid att skriva den.

Det blev inget gym idag, i strid mot den nya livsstilen. Mest för att jag suttit på ett teoripass i en och en halv timme och lyssnar på saker jag kommer ha nytta av sen. Det är väl också en del av det här livet? Men hade i alla fall bestämt mig för att gå och gymma efter det men hade glömt min tröja hemma och ingen vill se mig springa i sportbh så gick hem i stället.

Nu ska jag nog skriva några rader till på uppsatsen då jag faktiskt gjort klart halva. Ska fortsätta lyssna på One directions nya Album ‘ Take me home’. Ni ska senare få en recension av den. Tro det eller ej men i mitt utkast ligger 9 inlägg som väntar på att publiceras!

Och glöm inte att sprida ordet till alla ni känner : Jag är tillbaka.

Kommentera

