One morning

Godmorgon! Tidig morgon idag och jag är nog väldigt trött. Jag är nog antagligen redan på gymmet och svettas inte bara för att jag tränar väldigt hårt (vi kan ju hoppas) utan också för att jag klockan tio har utvecklingssamtal.

Vi har hål på idrotten idag vilket jag inte klagar på och på median ska Johanna bjuda vår lilla enhörningsklass på fika.
Har kommit fram till det att vår klass är som en stam enhörningar på rosa moln. Jag och Matilda är dock de svarta fåren i vår grupp. Men alla har väl sin plats. 😉

Kommentera

