Eric Saade


Sundsvalls Gatufest 2011.

Godmorgon. Som ni ser kör jag på med gamla bilder!
Var så roligt att sitta och hitta små guldkorn som nu bara låg där och skräpade!

Den här helgen hade jag inget skolrelaterat att göra, inget! Så igår såg jag på Vampire Diaries och Glee hela dagen och på kvällen såg jag Breaking Dawn part 2 med pappa, Hugo och Viktor. Den var bra men måste säga att vissa delar var verkligen dåligt gjorda.

Idag ska jag jobba och måla naglarna. Ska nog tvätta undan och städa undan också, så jag har några kläder att ha på mig i veckan.
Men först jobbet.

Kommentera

