Now i’m back at your door

Tisdagens skoldag avklarad. Fryser om fötterna nu, mina skor är tydligen inte vattentäta..
Idag gäller det att göra på, vill verkligen inte fall tillbaka i den här lathetssvackan. Gud så jobbigt det skulle vara att bara vilja ligga i min säng och äta igen, även fast det låter frestande.
Måste tvätta undan idag, annars kommer jag få gå i pyjamas till skolan. Ska även kolla om jag får med mig Hugo på en jogging tur sen. Har aldrig sprungit med honom förut men har en svag känsla av att han är lite mer tränad än vad jag är.. men det återstår att se.

Kommentera

