Pre-Christmas

_MG_5162_MG_5165

Idag har varit lite konstig. Först att jag sov till tio över tolv gjorde väl inte att dagen blev mer normal.. Idag är det första advent och jag har tittat på julkalendern två gånger, ätit chips till frukost, en munk och några pepparkakor till lunch och riktig mat till middagen. Min mage kommer att göra uppror. Jag har varit upp i den nu mindre stinkande lägenheten och kämpat med adventspynt. Jag har lyssnar på julmusik, försökt gått hem från Becca men dött av köld, frusit och suttit med en filt om bena och en stor halsduk runt halsen.

Nu sitter jag i lägenheten, det luktar inte så illa men jag känner att jag blir tung i huvudet. Jag har redigerat bilder och gjort i ordning inlägg. Det känns lite bättre, som om dagen tog väg någonstans.
Borde väl gå in och titta på ‘Så mycket bättre’. De visar ‘The Holiday’ som säkert är världens finaste film. Den tänker jag se. Kommer ändå aldrig somna..

Imorgon skulle jag haft en fotografering men det blev lite sent påtänkt så vi har flyttat det tills nästa helg. Funderar på att dra med mig Gina till birsta och köpa lite julklappar.
På kvällen ska jag nog på tacomys med klassen hemma hos Erica.

Oj, förlåt för att jag pratar så mycket.

One thought on “Pre-Christmas

  1. Göran skriver:

    Jag gillar att du ”pratar så mycket” så du behöver inte be om ursäkt. Och jag är imponerad av Dina bilder. So keep it your great blog!

Kommentera

