Jag kommer hem igen till jul

Pluggarglädjen gömmer sig i lägenheten. Jag sitter här och vill plugga vid mitt skrivbord. Men jag gör mina visiter så korta som möjligt. Mamma målade igår så idag luktar det riktigt illa här uppe, men bestämde mig ändå för att komma upp hit, blogga, beställa en julklapp, prova vinterkläder och hämta ett och annat klädplagg.
Nu lyssnar jag på julmusik, längtar så mycket till jul.
Har en ny nageldesign för varje advent. Första advent var det ett av de nya nagellacken jag köpte, ett vanligt rött.
Nästa vecka blir det polkagrisar, veckan efter det granar och på julafton blir det glitter och snö!

Nu ska jag fortsätta med vad jag höll på med och visa er bilderna jag inte kunde blogga i söndags!
_MG_5167_MG_5170

Kommentera

