Fire

_MG_5156_MG_5154_MG_5157

Detta såg int helt fel ut, att sitta framför en eld och värma sig. Det är ju skapligt kallt ute så alla borde ha en bärbar eld i fickan som man kan värma sig på, kanske borde ta patent på den..

Ska väl varna för att jag kommit fram till att det blir ungefär ett inlägg om dagen sålänge jag sover på bäddsoffan. Igår kom tyvärr killarna som jobbar på huset med en hel trave brädor. Hoppas bara jag hinner komma hem innan jul, jag vill inte sova inne under jul och missa myset som blir i min lägenhet!

Kommentera

