funderingar den senaste veckan

Dagar flyter på ska ni veta. Pluggar i min bäddsäng, kämpar med att inte bryta i hop av tanken på att jag bor inne med mina päron och syskon. Aldrig en minut för sig själv, alltid någon överallt. Funderar på hur normala människor klarar av att leva livet med skola, socialt umgäng,e hjälpa till hemma och på det plugg. Min dag går i kras om jag får något annat än plugg, blir stressad som en liten kossa och blir på dåligt humör.
Tycker synd om alla som måste vistas nära mig och stör mig på att dyra nagellack har dålig kvalitet.

Kommentera

