Adventsprojektet

Jag vet inte om jag nämnt det här på bloggen att jag håller på med ett adventsprojekt? Men så är det! Vad är det då undrar ni? Jo, det är ett litet nageldesignprojekt jag kommit på alldeles själv. Det går ut på att jag gör en ny nageldesgin, jul inspirerad så klart, till varje advent. Och för er som inte vet så är det fyra (:
Förra veckan hade jag nyss köpt de där ursnygga nagellacken så körde på en helt röd färg med glitter i. Gorgeous!
IMG_3040
Gud det är så svårt att göra färgen rättvisa…

Andra advent är ju i morgon, så var beredda på ett inlägg om min just nu ganska failade men ack så fabulösa naglar.

Kommentera

