Ein zu sieben

Hej och hå!
Igår åkte jag och Gina till Birsta efter skolan och gjorde klar lite julklappsshopping. Väldigt trevligt och mysigt. Gjorde av med alla pengar och har fortfarande två kvar. Men det känns skönt att ha gjort det flesta! Men köpte även sju nagellack, till mig själv. Lite galet att när jag kom hem hae jag nästan ett nytt nagellack för varje finger! Plus att jag fick välja vad Gina skulle köpa till mig och valde nog det finaste nagellacket evur! Så om jag får fler nagellack i julklapp så har jag så att jag klarar mig för evigt. Min nagellacks låda är nu för liten och måste köpa en ny, lovar att jag ska räkna snart så jag vet hur många jag har. Är beroende och det är ju tydligt.

Idag ska jag påbörja andraadvents designen. Så målar naglarna och ser på Vampire Diaries. Imorgon ska jag jobba och sen plugga engelska heeela dagen. Kul.

Kommentera

