Andra advent – Candy cane

Nagel design var det ja. Och som ni kanske listat ut på rubriken så var det polkagrisar/ candy cane som stog på agendan!
Det var denna bild som inspirerade mig!
tumblr_mediqpMklO1qi6sx0o1_400_large
Här har jag hittat bilden.

Här är min egna version. Blev inte riktigt som jag tänkt mig då den röda färgen kröp under tejpen på vissa ställen och jag fick sitta och täcka över senare. Sen hade jag min vanliga otur när jag målade på top coaten att det smetades ut lite. Men sen kom jag och tänka på att det är ju alltid lite mindre ränder i polkagrisar så kom fram till att det inte gjorde så mycket.
Är nöjd. Är inte så van att jobba med tejp..
_MG_5223_MG_5227

Kommentera

