Mama i’m coming home

Fast i mitt fall, mama i’m moving home. Igår mina kära flyttade jag tillbaka till lägenheten. Lättnad. Åh att äntligen få vara ensam, att äntligen kunna sova i min säng, slippa höra Måns snarka och såklart få tillbaka den dagliga motionen  jag får genom att springa in till huset när det är mat.
Det svåraste blir nog att komma upp ur sängen och vara inne i soffan till kvart över sju då julkalendern börjar. Men nu behöver jag i alla fall inte oroa mig för att väcka mina familjemedlemmar med mina larm, som jag ändå struntar i.

Kommentera

