Truly, madly, deeply

_MG_5240 _MG_5247 _MG_5248

Första av tre skoldagar den här veckan. Idag har jag svenska seminarium och i morgon har jag matteprov. Sen är jag nog färdig med skolan för det här året. På onsdag ska vi ha nån mongoavslutning.

Har planerat upp mitt julstök den här veckan med. Eftersom att vi slutar på onsdag har jag hela torsdag åt att julstäda lägenheten och på fredag kan jag bara julmysa och julpynta! Helgen som återtstår får gå åt att städa inomhus, pynta inomhus och slå in julklappar, vilket jag snart köpt alla! Har bara en kvar och det är nog den svåraste..

Nu ska jag väl göra mig i ordning för att gå till bussen.

Kommentera

