Trygg utan garderob

Är det nån av er som kollat in evenemanget Trygg utan garderob på facebook (#tryggutangarderob på twitter och instagram)? Om inte, gör det! Gud det är världens finaste sida där folk kommer ut med saker hit och dit. Så himla mysigt, jag dör.
Har nu suttit i säkert en timme och scrollat igenom alla inlägg och avundats över hur modiga alla är som lägger ut bilder på sig själva med lappar där de skrivit saker de kommer ut med. Sexuella läggningar, bokstavskombinationer, psykiska diagnoser, om de tror eller inte tror på hästar. Åh det är så fint!

När jag såg denna vackra skapelse tänkte jag ”åh jag ska oxå lägga upp en bild!!” Super glad över allt jag läst. Detta var i onsdags och funderar fortfarande på vad jag skulle
”komma ut” med. Det är som jag brukar säga till Emma, jag är en öppen bok. Men av nån anledning skrattar hon alltid åt den frasen..
Har funderat och funderat, jag vill också vara med! Väldigt många kommer ut med sexuella läggningar men been there done that och sen såg jag att nån skrev ”directioner” (namnet på fansen till One Direction) och att jag är det är ju största hemligheten eller?

Men tillslut kom jag fram till det här:
20121217-163127.jpg

Christ, det tog lång tid innan jag klickade på publicera-knappen, både här och på facebook.

One thought on “Trygg utan garderob

  1. Emma skriver:

    Men lillen, jag menar inget illa när jag skrattar.. Det känns bara som att du helst aldrig delar med dig av vad du känner osv. BUT I LOVE YOU ANYWAY

Kommentera

