Dålig start på dagen

Godmorgon.
Har precis landat på skolan efter en minst sagt otrevlig morgon, fast jag överreagerar säkert..
Började självklart med att ramla ned för trappan upp till min lägenhet och trodde nog en sekund där att jag skulle dö, eller i alla fall bryta något. några tårar senare går jag till bussen. Den är sen idag med (igår var den hela 20 min sen!!). De är halt och spårigt på vägarna så bussturen var skumpig och en gång kunde bussen inte bromsa så den for mitt ut i vägen och fick backa för att komma tillbaka på banan igen. Sen fick jag gå från stan till skolan i det härliga vdret med en dunkande fot och ett smärtande ben. Yippie.

Kommentera

