Fyra dagar kvar till jul

Fyra dagar kvar till jul och jag har jullov.
Firade det med att inte ställa klockan i morse. Måste ha gått och lagt mig i bra tid i går för när klockan var nio kunde jag inte sova mer. Det var väl bra eftersom att mamma gjort en lång lista på saker som måste göras innan jul…
Eftersom att mamma och pappa jobbar hel tid båda två så står jag och syskonen som huvudansvariga. Jag är äldst=mest ansvar.
Nu när jag städar kylskåpet, skafferiet och toan nere ska jag bege mig in i Ledgend of the seekers värld ett tag.

20121220-142012.jpg
Såhär såg jag ut igår så inspirationen spirade. Kameran brann och blixten krånglade. Resultatet blev inte som jag tänkt mig..

Kommentera

