Juletid

God fortsättning på er! Juldagen idag och det betyder fika med närmsta släkten. Träffades hos min moster i år och fikade. Alla kusiner lekte och det slutade med att jag lovade bort en brottningsmatch till min kusin Edvin som är tio, och inte nog med det, så lovade jag att den skulle ske ute i snön.. Vilket den gjorde. Än så länge är ag både större och starkare och han åkte ner i snön några fler gånger än jag. Men det är som Hugo säger, nästa år har jag ingen chans..

Jag hade en superbra julafton! Vi fikade, jag och Hugo sjöng, vi åt, skrattade, fick julklappar, öppnade julklappar och bara myste. Fick många julklappar och alla var bra. Kom hem med både julpynt, nagellack, böcker, filmer, spel. Är så himla nöjd. Har nyss installerat The sims Årstider som nog stod högs upp på önskelistan. Ni kanske kan gissa vad jag ska göra i natt?

_MG_5383_MG_5388_MG_5390_MG_5393_MG_5395

Kommentera

