Gott nytt år!

Ni vet den där årsresumén jag pratade om? Jag skrattar åt den för att det tog för lång tid och var alldeles för ansträngande i mitt ”allt jag vill är att sova och spela sim”-läge. Det ända jag har att säga om 2012 är att det var inte som filmen. Jorden gick inte under, började i världens mysigaste klass, bokade biljetter till One direction, var i stockholm två(!!) gånger, köpte min älskade dator och blev pank, varit simsberoende, one direction beroende och försökt göra saker med misslyckats med det mesta. Det var ju synd att jorden inte gick under för då hade jag ju inte behövt ta tag i skolan igen, tagit tag i träningen och den här sundare livstilen jag alltid lovar mig.

Året började bra men med det faktum att jag faktiskt blev skolless i slutet av året och tappade lusten att göra annat än att sova så slutade det väl inte så bra. Aja, det är ju ett nytt år i morgon.

34733_440848552648992_847673225_ntumblr_mft8wuzKJ41qkxycyo1_500
Detta ska jag göra, så jag inte glömmer bort allt fint och bra som händer. och en bild på Niall för att han är så himla snygg

Ikväll ska jag inte fota fyrverkerier. Det blir ändå bara dåligt resultat. Plus att det är monligt. Kanske om det blir klart…

GOTT NYTT ÅR!

Kommentera

