Produktivitet

_MG_5528_MG_5546

Ni anar inte hur produktiv jag har varit idag och hur bra det känns! Igår kväll bestämde jag att en dag av produktivitet var vad som behövdes. Hämtade min lilla bok och skrev upp, i ordning, vad jag skulle göra. Det började med att jag skulle kliva upp innan nio, vilket gick hur bra som helst även fast jag var uppe sent igår! Att äta frukost gick bra men att klä på sig var en annan femma. Jag har träningsvärk i mina ben och min rumpa. DET ÄR SINNESSJUKT HUR ONT TRÄNING KAN GÖRA. Men det är ju ändå skönt. Hade tänkt att gymma men med smärtan så bestämde jag mig att dagens träning blev att gå till och från stan. Lämnade tillbaka en bok och gick för tredje gången in på Åhlens och letade svarta Urbanears. Hade de dem? Nej, inte denna gång heller.
Sen pluggade jag till det här mongojobbigaäckelengelskaprovet jag ska ha på onsdag. Skönt som tusan att ha börjat med det! Städade undan julen, läste lite i Karin Boyes Kris och åt Frasses till mat.

Nu ska jag spela sims, för det har jag längtat efter hela dagen.

Produktivitet.

Kommentera

