Safe and sound

Trots att skolan inte är lika rolig som förut så är det fortfarande lika tråkigt att vara hemma. Har bara fisit omkring på hälarna hela dagen, i pyjamas för den delen. För en timme sen tog jag tag i det som var kvar av dagen och städade ihop och sen gjorde jag mina vanliga idag-har-jag-inte-varit-på-gymmet-övningar. Kan garantera träningsvärk i morgon.

På tal om i morgon så är det dags för en tradition! Det traditionella simslanet jag och mina hjärtegull har en gång per termin är här! Gud som vi alla taggat och längtat efter morgondagen hela veckan och såhär dagen innan är väl värst! Men i morgon är det äntligen dags och jag har laddat upp på bästa sätt, spelat sims 😉

Nu ska jag sätta igång och redigera lite gamla bilder, från 2011 rättare sagt! Som ni kanske såg så gjorde jag ett med bilder från 2010 och då är det ju inte mer än rättvist att 2011 får ett med! Tror jag ska göra ett lite längre inlägg med bilder från 2012 som en slags årsresumé.

_MG_5618

Kommentera

