I heard of a girl

God förmiddag! Jag är vaken, relativt pigg (tycker jag) och i full gång. Eller i full gång var väl att ta i.. Sitter bänkad vid skrivbordet med nagelfilar, nagelstärkare och nagelsaxar framför mig samtidigt som det strömmar ut sån här musik som jag bara blir väldigt glad och energifylld av.
Tjejerna åkte rätt tidigt i morse, sista åkte väl vid halv elva? Sen dess har jag hunnit äta en frukost bestående av keso, avokado och tomat och en mango/granatäpple blandning. Har konstaterat att jag är allergisk mot granatäpple för min mun gör ont..
Har diskat undan all disk, fått tillbaka alla sladdar och nu är jag redo att få dagen att gå. Av nån anledning så är jag så himla sugen på att spela sims ännu mer än innan ett simslan. Kan vara för att nu har man ju kommit igång. Har en nice familj som jag bara vill fullfölja innan i’m dying of bygga ett nytt, fett och fabulöst hus. Så ni vet vart ni hittar mig idag.

_MG_5636

Kommentera

