Monday, Monday

Välkomnar mig själv tillbaka.
Hade väldigt trevlig i fredags/lördags och i går gjorde jag mest ingenting. Spelade sims hela dagen och byggde ännu ett fabulöst hus.
När jag har haft några sånnahär riktiga slappdagar så är jag alltid lika taggad på att köra i gång igen. Så jag är väldigt peppad på att åka till gymmet och att fortsätta med min sunda förnuft-diet. Det har gått lättare än jag väntat mig och då är det ju alltid roligt.

_MG_5645
Synd att man är lat annars hade man ju fotat mer i går då det var fint väder.

Idag börjar vårterminen och det betyder nytt schema. Jag har sett det och det gör väldigt lite mot mina sovmorgon. Bara fem-tio minuters skillnad på vissa ställen. Har dock ett två timmar långt hål på fredag, men nog kan jag hitta på något att göra då.
Idag börjar jag även kämpa mig tillbaka dit jag var förut. Då jag kunde ta en skolarbete även fast jag inte hade något. Nu känns det bara jobbigt att plocka fram matteboken och ända motivationen jag har till att plugga är ifall vi jobbar med något intressant. Tyska är alltid roligt till exempel.
Måste bara hitta tillbaka till gamla vanor och till gamla nöjen.

Eftersom att jag gjorde i ordning det här inlägget igår kan jag börja mitt nys plugg liv genom att läsa en bok hela morgonen.

2 thoughts on “Monday, Monday

Kommentera

