You can take everything i have

Idag mina vänner har jag varit ute hos min morfar. Vi fikade upp deras julkakor och sen åkte vi för att hämta Hugo hos en kompis. För att göra det roligare tog vi och packade ihop oss på vår egen och morfars skoter. Åh så roligt det var att köra! Sist jag var med Gina kom jag fram till att sist jag körde skoter var i påskas då vi var i Klimpfjäll. Illa Ylva, illa.
Men idag fick jag i alla fall min efterlängtade skotertur och en hel del fina bilder! De ska jag gå i genom nu och blogga i veckan!

Kram!

Kommentera

