What you know

_MG_5596_MG_5593

Här får ni, något som ser kallt men ändå så fint ut.
Idag börjar den, den hemska och förskräckliga temaveckan. Nej, jag vet knappt vad den ska handla om, jag vet inte vad vi ska göra och jag har ingen aning om ifall jag faktiskt kommer tycka det är kul. Men som en liten tradition hatar jag allt som har med tema veckor att göra. Vi får se i slutet av veckan hur det egentligen var.
Kommer inte få någon sovmorgon denna vecka heller och inte ligger gymtid inlagt på mitt schema, hur ska detta gå?!

Kommentera

