12 dagar och fyra hundra inlägg

Idag har jag varit hemma. Är inne på tolfte dagen med huvudvärk och idag var det bara för mycket. Låg kvar i sängen länge och förflyttade mig sen till soffan och såg på One Directions Up All Night Tour DVD. Känndes som att vara där och var tvunbgen att ge i från mig några glädjetjut när Niall visades på skärmen. Trots huvudvärken har jag tvättat, diskat och tömt en alldeles för full sopkorg och resten av dagen har gått åt till atta vara sur för huvudvärk och till att spela sims.
På torsdag ska jag på en utredande undersökning om mitt huvud.

p.s Detta är bloggens 400:e inlägg!

_MG_4866_MG_4229
Två starka favoriter från 2012.

Kommentera

