Urbanears

_MG_5659 _MG_5663

Titta vad jag köpte i torsdag! Köpte ett par hörlurar i Stockholm i somras och redan i oktober så var de trasiga. Så fort man rörde sladden så hackade musiken. Vilket inte uppskattades. Så sen dess har jag suktat efter dessa, ett par svart Urbanears.
I julklapp fick jag ett presentkort på 400:- på Åhlens och vet att de finns där och tänkte direkt att jag skulle köpa dem där. Men har varit in minst fem gånger och frågat efter svarta utan att de funnits. Jag har varit både i Sundsvall och i Birsta och frågat och där har de inte heller haft dem. Tillslut fick jag nog och köpte dem hos City Experten här i stan. Där var de dock 49 kronor dyrare och inte kunde jag använda mitt presentkort men det var de värda.

Kommentera

