Måndag 28 Januari

_MG_5740

Godmorgon.
Dag 17 jag vaknar med huvudvärk och känner mest att jag inte vill bry mig om den. Har svalt några piller och är redo för skolan. Det känns så himla skönt att det är riktig skolvecka igen. Utav det jag var med på under temaveckan så spyr min själ så att jag missade 3/5 dagar gjorde inte så mycket. Jag var ju i alla fall hos doktorn och fick ett och annat utrett.
Nu väntar jag på att pappa ska gå med på att skjutsa mig till skolan, har way too ont i huvudet för att åka buss utan att spy. Nu vet ni.

Bilden: Jo det är en av bilderna jag tog i går då det var så vackert väder! Har fler att visa!

Kommentera

