Individuella val

Igår valde jag individuella val, eller jag hade gjort det innan men det jag ville ha fanns inte så gick till Uffe (syon) och diskuterade detta. Mitt val var/är självklart: Tyska steg 5 (<3). Jag har pratat med min tyskalärare och han har sagt att det nog ska funka och även fast det inte fanns med på listan så valde jag det. Fast jag klickade in tyska steg ett och tror jag hade klarat den kursen ganska lätt… Uffe fixade det lätt som en plätt!
Mitt andra val är engelska 7. Hatar engelska och är heelt värdelös på det men ska man lära sig måste man väl läsa det antar jag. Grejen är det att det finns stor chans att det bara är jag som läser tyska steg 5 och då är det möjligt att den läggs någon annan tid än just då individuella valet är och då finns det möjlighet för mig att även läsa engelska 7. Det ger mer merit poäng och jag skulle läsa det som utökad kurs, anar ni hur ambitiöst det är eller??

Idag är en ny dag och jag har foto så kameran hänger tryggt runt halsen.

Kommentera

