Svensson

_MG_5750

Godmorgon.
Onsdag, ända dagen jag börjar nio och det är ett helvete att kliva upp. Har hunnit få huvudvärk så pappa ska få skjutsa mig till skolan.
Igår hade jag planerat att få alla måsten gjorda. Men istället låg jag i soffan fram till klockan var sju och spelade mobilspel.. inte bra. Men efter det kom jag i gång. Tvättade och pluggade. Min fråga till mig själv är varför jag inte kan göra det när jag kommer hem från skolan?

Den här bilden tog jag igår då jag gick till skolan. Så här ser det ut i bland och jag tyckte det såg roligt ut. Alla på rad, hahah. Riktigt svensson.

Kommentera

