Les Misérables

Fredag igen, veckorna går jäkligt fort! Fem veckor kvar till sportlov!
Idag va det först tänkt att jag och Elin skulle gå och fika efter skolan, prata lite 1D och fira Harrys födelsedag. Men hon blev sjuk. Krya på dig!
Så idag efter skolan ska jag gå ned på stan och göra något jag borde gjort för läängesen, boka en klipptid. Det har behövts göras sedan mamma klippte mig sist och en liten är en aning kortare än den andra..

Ikväll ska jag och Matilda göra något vi peppat och längtat efter hela veckan! Vi ska gå på bio och se Les Misérables! En musikal med fantastiska Ediie Redmayne i, ch sen ska vi inte prata om resten av castet.
Men först ska jag gå till skolan och ha svenska och matte.

Kommentera

