En minirenovering

Detta är vad jag, pappa och mamma sysslat med idag. Eller i alla fall fram till två. Sedan dess har jag legat och läst. Boken är så himla bra att det är svårt att lägga ifrån sig den. Började på kapitel fem i morse och nu är jag på kapitel 30 av 39. Snart slut.. tur att det finns två till i samma bokserie.
Åter till badrumsrenoveringen.

_MG_5813_MG_5814_MG_5815_MG_5816
Som ni ser har jag tidigare haft en badkar. Inte nu längre! Det ska bli en befrielse att duscha stående istället för på knä.

och nej, jag har inget ”lock” till toaletten för den är trasig och krånglar om man har det på.

Kommentera

