Brist på sömn

_MG_5765

Såhär känner jag mig, som en ballong som tappat luften. Jag ser nog ut så med.. Sov så lite i natt, var jättetrött igår kväll och gick och la mig jättetidigt men kunde inte somna. Jag vred på mig, vände på täcket och kudden, drack vatten, tog frisk luft, jag gjorde allt jag kunde tänka på för att få det lättare att somna. Men inte funkade det. När det var dags att kliva upp i morse var jag så trött och jag hade så ont i huvudet att jag inte ens funderade på att gå till skolan.

Nu sitter jag här och försöker skriva klart min Karin Boye presentation jag möjligtvis ska ha i morgon. Senare ska jag svara på några frågor vi har till religionen i morgon och jobba lite matte. Men ska ta mig in till stan till fyra då jag ska klippa mig, spännande..

Kommentera

