Hej på er, känns som om det var längesen men det var ju senast i går.
Hoppas ni tittade på videon. Det är ju sjukt vilka människor det finns som kan sitta och skicka elaka kommentarer på Internet. Vi fick se hela programmet idag på journalistiken, eftersom vi håller på med etik och lagar inom media.

I allafall så sov jag lika dåligt natten till i går så var hemma i går med. Men idag var jag tillbaka på skolan. Imorgon väntas så roliga saker ska ni veta!
I tisdags var jag och Emma och köpte färg och idag bokade jag studion till i morgon. hihi så kul! Och på kvällen kommer Emma, Matilda och kanske Elin (om hon är frisk) hit och ser på film! Det påminner mig om att jag borde städa..

Nu ska jag återgå till att plugga in min presentation.

Kommentera

