Two shades of gray

_MG_5753 _MG_5755

God morgon, friluftsdag idag!
Jag har nu på förmiddagen Curling med mina tjejer och efter lunch ska jag gymma. Känner att jag kommer vara död i morgon då jag redan är halvdöd idag efter gårdagens armpass..
Men det ska bli kul!

Igår fick jag reda på att MOOD i stockholm öppnar en 400 kvm stor butik med bara one direction saker 23 mars. Det jobbiga är att den bara har öppet i 15 dagar efter öppningsdatum. Det betyder ju att jag åker ner på sportlovet och köper upp alla mina pengar! Tills jag tittade mitt bankkonto och insåg att jag inte ens hade pengar till bussresan. Så det blir inget himmelrike för mig..
Men tänkte: Jag ska ju se dem i Maj (!!!!!), bli bästavän men Zayn och gifta mig med Niall.
Jag borde klara mig, eller hur?

Kommentera

