Light

_MG_5732_MG_5734

Godmorgon! Några bilder från då jag var ute och promenerade med min kamera sist, känns evigheter sen.
I alla fall så är det den efterlängtade fredagen idag. Jag har verkligen haft en vecka full av rörelse med först friluftsdag och sen i går dubbla benpass, ett på gymmet och ett i skidspåret. Har haft träningsvärk alla dagar utom måndag, way to go!

Nu sitter jag och flyttar över filer till ett minneskort och dricker upp teet från frukosten. Idag ska jag ha matteprov och det känns okej. Efter skolan ska jag träffa Elin och vi ska fika, prata och ta igen oss sen sist! Plus att vi har ju ett väldigt stort äventyr framför oss i maj vi bör planera lite (:

Har verkligen inget planerat för helgen. Ser att jag endast behöver plocka ihop lite i lägenheten och har inget särskilt jag måste plugga till. Kanske åker ut till Öje och kör lite skoter eller så sitter jag bara här hemma och läser. Who knows.

Har ni något planerat?

Kommentera

