Only hate the road when you’re missin’ home

20130215-191623.jpg20130215-191629.jpg20130215-191635.jpg20130215-191641.jpg

Mina fyra senaste instagram bilder. En från igår tre från idag. Första bilden visar vad mina andra hälft Gina gav mig i alla hjärtans dag present, ska frossa ikväll. Den andra visar att idag är det ett år sedan jag erkände för första gången att jag hade en boybandcrush i One Direction, den sitter i än.. Tredje bilden visar vad jag gjorde efter skolan, fikade med Elin. Vi har bestämt oss för ett hotel och för tåg. Känns bra att vi är på gång. Den sista bilden visar vad jag ska göra i kväll. Redigera klart bilderna på Emma. Imorgon kommer hon hit och tittar igenom dem med mig och så ska vi se på melodifestivalen.

Kommentera

