Schrei

_MG_6099_MG_6101

Hej såhär på eftermiddagen! Idag är det kallt, det känns fortfarande i mina ben efter promenaden hem från skolan. Nu har jag nyss ätit ett mellanmål och lyssnar på min Deutschisch lista. Har all min favorit musik där, på tyska såklart! Mest Tim Bendzko, Killerpilze och Tokio Hotel.
Snart tänkte jag öppna upp Sims och spela lite innan det är dags för mig att göra mat. Ska bjuda på spagetti och korv eftersom det är i höjd med vad jag klarar av i köket.

Ikväll ska jag och Matilda se ett avsnitt av Svärdet och Spiran, hon hemma hos henne och jag hemma hos mig. Sen så pratar vi om det i morgon! Jag har sett serien förut men inte hon, så spännande och bra!

 

Kommentera

