On our way

_MG_5900 _MG_5902 _MG_5911
Här har ni fler bilder på Emma! Satsar på ett ”Emmma-inlägg” om dagen. Har fortfarande inte bestämt hur jag ska blogga dem utan nu kör jag bara på.

Igår kväll tog jag och Elin andra steget mot One Direction konserten i maj. Det första var självklart att boka biljetter. Igår bokade vi både buss och hotell och ni anar inte vilket kap vi fått till! Är så himla taggad nu! I går då allt var bokat gav jag i från mig ett litet glädjeskrik! Nu är det bara 76 dagar kvar…

Glöm inte att lämna en kommentar, vad tyckte du om bilderna?

Kommentera

