One more day

Åh vad skönt att vara tillbaka i skolan!!! Men det märktes att kroppen inte vad van vid att kliva upp tidigt, för den skulle minsann sova ända till nio.. Det funkar inte riktigt om man börjar 09.45.
Skyndade mig och fick skjuts med Anna.
Det var en ganska soft skoldag ändå; film på journalistiken, lunch, såg på körningsskolans konsert på idrotten, tyskan gick väldigt bra idag och sist matten. Matilda har gått runt och sjungit låtar från Les mis med massor av inlevelse. Blir så varm i hjärtat!

Nu sitter jag själv och lyssnar på soundtracket medan jag äter en alldeles för lite blodig blodapelsin.
Imorgon kör vi en hel dag. Okej en kort dag, början halv elva slutar ett och då stannar jag på gymmet! En hel vecka sedan jag gymmade sist så är taggad!

SEN ÄR DET SPORTLOV!

Kommentera

