colorless

_MG_5752_MG_5744

Åt nyss vad som känns som den största frukosten på länge! Kan ha varit för att jag inte ätit riktigt på hela veckan och idag var det dags att göra det.
Fredag, å ljuva fredag. Det som gör den här fredagen så himla bra är att den är en 11 dagars helg som väntar efter! Sportlovet är här! När jag tänker efter så har ag väldigt lite planerat. Jag och Hugo har high fivat på att vi ska gå till gymmet alla dagar, börjar undra vad jag gett mig in på. Den finns det möjlighet till en simsdag med mina tjejer och i slutet av nästa vecka väntar den årliga pulkadagen! Resten är ett mysterium. Men ska nog skriva en lista med saker jag kan göra så att jag inte får tråkigt!

Idag har jag klivit upp så tidigt att jag hinner spela lite sims innan skolan, genomtänkt.

Kommentera

