Nagelbestyr

20130303-150701.jpg

Gick på prommis med mamma och mormor, tog några bilder, fikade hos mormor, städa hemma, tvättade, och fixade detta! Har tidigare haft mina nagellack och så i en låda. Men nu tyckte jag det var dags att sätta upp dem på en hylla! Man ser lite bättre vad det finns för färger och vad annat smått och gått jag har! Snyggt blev det ju också! Nu då? jo nu målar jag mina naglar i China Glaze Hungerspels kollektion: distrikt 3’s färg. Väldigt eldig orange. Hade faktiskt passat bättre som distrikt tolv. Måste låta det torka innan jag kan hänga tvätten. Blir väl tvungen att spela lite sims då..

Kommentera

