Sportlov

Idag kan man väl saga att sportlovet börjar på riktigt. Det är alltså måndag och jag behöver inte gå till skolan på hela veckan!!
Har ju nu tänkt att jag ska ta mig tid och göra allt jag vill göra den här veckan men så sorglig som jag är så har jag fått skriva en lista med förslag på vad jag kan göra. Jag har en tendens att få tråkigt och då sätta mig och spela sims även fast jag egentligen inte orkar. Så igår när jag hade så tråkigt att jag knappt visste vart jag skulle ta vägen tvingade jag mig själv att inte titta på listan. Tror heller inte att något där hade intresserat mig, så tråkigt hade jag!

Den här veckan har jag två utmaningar.
1. Gå till gymmet och träna måndag – torsdag. Möjligtvis fredag.
2. Inte spela sims innan 20.00

Vill så gärna inte sitta vid datorn, vill göra allt annat och känns att jag gjort något när dagen är slut. Hatar känslan av att inte vara trött på kvällen bara för att en har sett film hela dagen eller i mitt fall spelat sims. Så ska försöka göra något annat detta lov.
Börjar med att baka snickers med Måns!

Kommentera

