_MG_6028_MG_6029_MG_6037_MG_6038

Ombytt och redo att gå. Tandläkardags och efter det gym. Det är motions som står på schemat idag och ska pressa mina tider på bandet. Efter det ska jag nog på stan med mamma ett tag och titta på födelsedagspresenter åt fadersfiguren som fyller år på söndag. Vad köper man åt en 44 åring? Den eviga frågan är vad man ska köpa åt sina föräldrar.. Har även tittat på ett nagellack, åt mig själv så klart, som är så himla fint att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. det kanske också följer med hem..

Kommentera

