Picture flowers

_MG_6299_MG_6301_MG_6303_MG_6304

Tisdag, vad har du att erbjuda idag? Jo, tandläkartid 14.50. Längtar så himla mycket, eller hur det nu var. Har bestämt mig för att gå och gymma efter det men det tar emot överallt! Det hinner ju bli så sent och jag kommer hem sent och det spelar ingen roll får jag bara intala mig själv. Måste förstå att jag har hela dagen att göra allt jag ”måste” innan jag ska till tandläkaren.
Idag ska jag fotografera bilder till ett inlägg, har tänkt att jag ska göra det länge men nu har jag bestäm mig!

2 thoughts on “Picture flowers

Kommentera

