Hel dag med världens bästa

20130306-160418.jpg20130306-160430.jpg20130306-160424.jpg20130306-160436.jpg

Såhär har min dag sett ut, hyfsat kortfattat. Var på gymmet till tio, körde mitt benpass och sen mötte jag upp Gina på biblioteket. Där åt vi godaste tacobuffén och sen satte vi oss och pluggade. Alltid lika trevligt att umgås med Gina ska ni veta. Vi är så himla olika att vi går hand i hand. Vi har varit vänner sen jag vet inte vad och även om vi vill det eller inte så kommer vi nog vara det tills döden skiljer oss åt…

Nu ska jag måla om naglarna och förklara för mamma och pappa att eftersom att det är jag som har matdag så bestämmer jag att det blir Thai. g.o.t.t.

Kommentera

