Sportlovet so far

I morse sov jag ut. Bestämde mig för att inte stressa alls och bara ta det lugnt på morgonen. Åkte iväg med mamma, Måns, Jesper och Hugo till stan för att Måns skulle klippa sig. Bröderna köpte födelsedagspresenter till papps som fyller år på söndag och vi åt en god lunch på Mormor Hilma. Efter det åkte jag och mamma och handlade inför festligheterna i helgen och efter det åkte jag och gymmade, sista gången för denna vecka. Det betyder att jag klarade utmaning 1. Att gymma Måndag till torsdag. När jag kom hem åt jag mat och sen snabbt iväg ut till Öje för att åka lite skoter. Vi åkte en snabbis till jaktstugan och på vägen dit höll skotern på att åka i väg med Elina utan mig och en så höll vi nästan på att välta! Det går hett till i spåren ska ni veta. Nu har jag hunnit packa lite inför pulkadagen i morgon och nu ska jag sätta mig och spela lite sims. Jag har alltså klarar utmaning 2. att inte spela sims innan klockan åtta.
Ett bra sportlov!

Ska avsluta det på bästa sätt, men mina nära och kära!

Kommentera

