Blåmärken

Hej!!
Känns som evigheter sedan jag satt vid en dator, och det är det nästan,. Rättare sagt i torsdags. Så vad har jag gjort sedan dess? I fredags hade vi vår årliga pulkadag i morfars backe. Där samlades vår familj, min moster och hennes familj, min morbror och hans familj, min tremänning och hans föräldrar, mammas kusin, Hugos flickvän och morfar. Väldigt trevligt! Vi åkte en massa pulka, körde skoter och åt. Det var ju fantastiskt väder!
Har lyckats samlat på mig en del blåmärken under helgen. Först i fredags då jag gled av madrassen och fick blåmärken på ryggen, något på benet och i lördags välte vi nästan med skotern så alla som satt på flög ned i isen och därav ett blåmärke på armbågen. Har nog fler på armarna efter dagens hemfärd. Ni förstår, jag tolkade med madrassen efter skotern i några kilometer, med en tung hjälm på huvudet och allvarligt kissnödig.
Imorgon kommer bilder från lördag och söndag, som vi faktiskt spenderade i jaktstugan. Mer om det då!

När vi kom hem idag duschade jag så länge att allt varmvatten tog slut, sen har jag bara legat i in soffa och läst. Har nämligen läst en bok som inte riktigt kom igång, hade nog för höga förhoppningar efter att ha läst första boken som var så himla bra. Men nu i efterhand känner jag att andra boken var också väldigt bra! Inte på samma sätt som första men.. Längtar faktiskt till tredje delen som kommer nu till våren, den sägs ska smälta samman de två tidigare böckerna.

Nu ska jag sätta mig och redigera bilder.

Kommentera

